25 Ocak 2008 Cuma

BEN GELDİMMM... MAKARNA SALATAM VE MİM...

Evetttt....

her güzel şey gibi çabuk geçti Denizli seyahatim:((... gerçekten çok güzeldi... gelenler gidenler, yapılan ziyaretler, doğumgünü... ayrılık vakti geldi ve geldiğim gibi geri döndüm...
bir de kötü haberim var:((... eşim şirketiyle birlikte Prag'a gitmişti ben denizlideyken ve malesef valizinden fotoğrafmakinamızı çalmışlar:((
sanırım bundan sonra bir müddet telefonla idare etmeye çalışacağım... o yüzden daha önce bloga attığım makarna salatamla merhaba demek zorunda kaldım sizlere... herkesin yaptığı birşey aslında ama ben kırmızı lahana hastası olarak herzamanki gibi makarna salatasının da içine koyup salatamı pembe yemeyi tercih ediyorum... haşlanmış makarna, yoğurt, mayonez, kırmızı lahana ve havuç...
bir de beni bekleyen mimim vardı... ona da cevap vereyim... ablam mimlemiş beni.... soru biraz kazık.... yapmak zorunda olduğumuz halde bir türlü yapamadığımız kolay işler????
evden uzak olduğum için bir süredir... dünya kadar çamaşır birikmiş... yıkadım ama ütüler beni bekliyor... hem kolay hem de sevdiğim bir iş aslında ama tatil rehavetini atamadım henüz üstümden.... canım hiç ütü yapmak istemiyor...
yarım bıraktığım pul boncuk işi... çok zevkli ama başlayınca heryere saçıyorum pulları boncukları... bir de çeyiz derdim yok ya artık... bıraktım iyice...
çocuk odası niyetine yapılmış ama şuan ütü ve ıvır zıvır oldası olarak kullanılan oda iyice dağılmış... toparlamak lazım:((
amannn ne güzel yaşayıp gidiyordum nerden getirdin aklıma ablacım bunları:(((

6 yorum:

Serap'la turuncu lezzetler dedi ki...

hoşgeldin canım..
evet haklısın herkes yerinde sağ olsun ama bu gurbetlikte berbat bişey,sen dua et türkiye içindesin ben bide yurtdışındayım durumum senden vahim yani:)
salatan değişik olmuş hiç kırmızı lahanalı denememiştim makarna salatasını neifs görünüyor ellerine sağlık sevgiler

meleginmarifetleri dedi ki...

yaaa işte böyle işleri hatırlatırım ben uzaktada olsam:)) hadi başla bakalım
salatada güzel olmuş ben pek severim makarnayı zaten ellerine sağlık öpüldün herkese selam bizimki geldimi bakalım buluşuyomusunuz didem sen ve esra habersiz bıarkma beni ona göre bayy

hdidem dedi ki...

canısı makarnan nefis ayrıca ben tşk ederim bana gelip o güzel günü yaşattığınız için güzel sobetiniz için öptüm sevgiler

SOFRAM dedi ki...

Ellerinize sağlık, salatanız çok güzel olmuş, makarna salatası bizim de vazgeçemediklerimizden, bu arada fotoğraf makinanızın çalınmasına çok üzüldüm...
Sevgilerimle...

nil-nennenmutfakta dedi ki...

Merhaba Hilalciğim bende ütüden pek hoşlanmam seni çok iyi anlıyorum yani :)) Makarna salatanda nefis görünüyor .Afiyet bal olsun canım...

Betül dedi ki...

Hoşgeldin,

Ne güzel ablanla vakit geçirdin, evdeki işlerin yatmasına değer. Salatan çok güzel, ellerine sağlık.
Sevgilerimle.